25 Ekim 2009 Pazar

sosyal filtre

Ya sosyal filtrelerimiz bir gün arıza çıkartsaydı, o günü nasıl geçirirdik? Herşeyimizi bir günde kaybeder miydik acaba? İşimizi, arkadaşımızı, ailemizi, ortağımızı... Sabah kalktığınızda deyin ki o filtre yok olmuş. İçinizden geçenleri anında uyguluyorsunuz. İşe gitmek gelmiyor içinizde ve gitmiyorsunuz, sinir olduğunuz bakkala okkalı bir tokat çıkartıyorsunuz, sırnaşık köpeğinizin boğazına yapışıyorsunuz, otobüste etrafı seyrederken bir sigara çakıveriyorsunuz, restoranda bütün iştahınızla yemeğe ellerinizle dalıveriyorsunuz, çok konuşan bir arkadaşınızın kulağına yaklaşıp "suusss artık" diye bağırıyorsunuz, size ters gelen birşey yapan birini arayıp ana avrat düz gidiyorsunuz... Bütün bunlardan sonra yatacak yeriniz olur mu bilmem ama ben bu hayatta sadece bir gün bile olsa bu senaryoyu gerçekleştirmek isteyenlerdenim. Filtrelerimin hepsinin şalterini indirip içimden geçen anlık tepkilerimi anında yapmak ve bu hazzı yaşamak istiyorum.

3 yorum:

arzu ergezer dedi ki...

hiiiçç birşey olmaz, al sana garanti.. en fazla deli derler.. hatta o günden sonra, uzun yıllar boyunca filtrelerini arttırarak tekrardan takınsan da, "mahallenin delisi", "öyle durduğuna bakma ne yapacağı belli olmaz" demeye devam ederler.. anlayacağın unutulmaz bir deli olur çıkarsın.. ve hayatının geri kalanında bu namın semeresini toplarsın.. o semereyi tadından yiyemezsin.. valla.. biliyorum da konuşuyorum ;)

Begüm Ahu Ağlaç dedi ki...

hahhaha bebek susamın önünde otururuz her gece. gelen geçene bağırırız, kahveden bayat simit alırız akşamları...fitre de biz de rahat ederiz diyorum o zaman:)))

Unknown dedi ki...

valla arzu ben ne yapar ne eder öyle bi gün yaşamak isterim şimdi de arkamızda çok normal demedikleri için bari sebepleri olsun derim:) bu konu hakkındaki fikrimde net değiştirilemez:)