19 Ocak 2009 Pazartesi

Sebepsiz dillenmek: Yalnız kadının dil düellosu

Direncin azalmasıyla vuku bulan sevgi problemine henüz bir antibiyotik tedavisi veremeyen doktor ve araştırma yapamayacağınız google haricinde geriye tek bir seçenek kalır. İçinizdeki ses. Aramayan hatta arkadaş olduğunu iddia eden 2.5 senedir gözünün içine baktığınız adam hakkında bir karar vermeden önce iç tarafa bir soru yöneltmek önerilir. Yan etkilerinin hepsi vücutta var olan problem için bir çare…Endikasyonları; hamile olanlar kenara çekilsin. Böbrek hastaları üzerine serin 3-5 bardak su içsin, tansiyon hastaları kendine başka bir eğlence bulsun,… Çoçuklar için bir doz belirlemek aile sağlığını tehlikeye sokar.

Bir derin nefes ve soru sormaya hazırım. Nereden başlamalı. Evlenmek istiyorum ama nasıl olacak? Kaybetmek istemiyorum ama böyle de gitmez. Nasıl etmeli nasıl yapmalı da bu adama açılmalı. İç sese kulak verme anı. Tık yok. Tıkandı. Bir nefes ve zeka açma seansından sonra tekrar denerim. Burnundan derin nefes al, ağzından ver. Başım dönüyor, kafam iyi oldu. Bu halde ne sorsam cevap gelmez. Yok yok gelir evren seni dinliyor ve emirlerin için bekliyor. Eee verdik ya hergün mü vereceğiz o emri. Ev soğuk. Şömineye %100 düşünce gücü kitaplarından birini atmanın vakti geldi. Bir süre idare eder. Şimdi hazır sıcak bir ortam yakalamışken, gözlerini kapat ve istediğin hayali kafanda canlandır ve tasvir et. Kapadım. Görüyorum ah evet görüyorum. Bana elinde bir yüzük sarılıp evlenme teklif ediyor. Yok yaa. Valla kendini kandırmak konusunda bir alt açıklama yoktu. Ne yapmak lazım. Gözleri kapadık ama boş, simsiyah, arada bir beyaz noktacıklar kayıyor, gözleri kasmaktan. Şimdi bu ne demek. Hayalim yok mu benim. Boşlukta mıyım? Nasıl görücem o istediğim şeyi.
Bu nokta hakkında henüz ne secret ne de diğer konuya değinen yazarlar tarafından açıklanmadı. Beklemedeyiz. Bulurlarsa ne ala. Yoksa böle ortada kaldık demektir. Şimdi bir duş al ki üzerindeki kötü enerji gitsin. Suyun kahverengi akması önemli değil. Sen söyleneni yap. Gidiyor evet şimdi daha pozitif ve canlı hissediyorum kendimi. Koltuğa yatıp mini bir meditasyona hazırım. Ayaklarımı hissetmiyorum şimdi dizdeyim, baldırlar.. Daha o kadar uzun bir sıra var ki hem de TV’de “In the Actor’s studio” başladı. Aman yarın yaparım. Bak Diana Ross neler yaşamış ve nerelerde. O yaptıysa hem de zenci, azınlık haliyle ben bir Türk olarak hayli hayli yaparım. Söz yarın başlarım. Yok yok pazartesi başlayayım ki adam buralarda belki takılırız. Niyetin diyeti olur mu canım. Niye bu kadar kendini kasmak. Kütüphanedeki şarap eski mi acaba? Tadına baksam mı? Hass… sigara kalmadı. Daha saat 10. Dur bari şu dolaptaki elmayı yiyivereyim. Anneme söz de vermiştim. İçi rahat olsun. Bu da pütürüklü çıktı. Hiç de sevmem. Yarın yağmur varmış yine. Aldığım ayakkabıyı ancak bahara giyerim ben. Ne zaman işe yarar bir şey alırım merak ediyorum. Bu yoklukta öyle senede 2 giyilecek bir şey almaya ne gerek vardı. Hem ucuzluk da başlıyor. Aa yılbaşına az kaldı. Ee programın var mı ki böyle heyecan yaptın. Nasıl olsa yaparım bir şeyler, evde oturacak değilim. Ya oturursam, ya kimseden davet bir program çıkmazsa. Zanax alır yatarım o zaman ne yapalım. Ölelim mi yani. Şu ev sahibi de aramadı. Taşınabilir miyim acaba Ocak’ta. Çok da zor geliyor. Bu kadar eşya nasıl toplanır? Kadın da yok yardım edecek. Çok da istemiyor muyum acaba. Kirası da süperdi. Hem işe de yakın. Şubatta belki zam iyi olur buralarda devam ederim. Yine kıtı kıtına bir durum. Dışarıdan iş gelecekti. Bak ondan da ses çıkamadı. Yoklasam mı bir yarın acaba. Yarın adam arar mı beni acaba? Arasa ne olacak zaten kafası karışık bana hayrı olmaz. Aman tutsun da yaptığı şey. O kadar emek. Yazık valla. Saçlarım kötü kuruyacak yarın bir daha mı yıkansam acaba? Kafada saç kalmadı bırakayımm biraz dinlensin. Bak o ilacı da alamadım daha. Neydi adı. Telefona mı yazmıştım. Kaç paraydı acaba? Bu radyoda amma bozu. Eskiden bu kadar reklam yoktu. Biraz dinlenince şımarır hepsi. Bu cızırtı da ne? Anten de mi bozuldu? Bu televizyonun küçüklüğü sinirimi bozuyor. Şu gördüğüm 1000 ytl’liği alsam mı. Ama kredi kartı almak lazım önce. Bölüyorlar da. Yine bulaşmasam mı yoksa o işlere. Sonra borçtan bunalıma giriyorum. Zaten seyretmiyorum bir süre daha idare edeyim en iyisi. Bak daha dün yüzüme maske yaptım yine de kuru cildim. Demek ki bir daha almayacağım bu markayı. Yoksa krem mi iyi gelmedi. Bu kola da bitti. Yine başladım içmeye bak. Ne güzel selülitlerim geçmişti. Aman seviyorum ne yapayım. Uykum da geldi. Yatsam uyuyabilir miyim acaba bu saatte. Biraz daha zaman geçireyim de iyice gelsin. Yok yok boşuna gözlerim yoruluyor. Bir süt içip yatayım hemen. Sütte şimdi gaz yapar mı acaba gece gece. Bak bugün de yine ben aradım adamı. Bir daha aramayacağım. Hep ben arıyorum. Biraz merak etsin beni. Aman canım istedi aradım. Ne kasıyorum canım.

Aaa iç sesime ne soracaktım ben? Bak unuttum. Zaten çok yorgunum şimdi doğru cevap gelmez. Yatayım belki aklıma gelir.

Hiç yorum yok: