19 Kasım 2009 Perşembe

home made

Benim atıp tutmam için boş bir sayfa ve yanıp sönen bir cursor olması yeterli. Dayanamıyorum hemen bir sigara yakıyorum ve bilinçaltı denen yere akpilimi basarak çift vesait yapıyorum. Bazen çıkan şeyler beni de ürkütmüyor değil. Yazarken iyi de sonra dönüp okumak sorun yaratıyor. Bi şizofren bölünme, bilinçaltınla bloğunda karşılaşmak (meditasyonda olmaması bilinçli olmadığını gösterir)... Bu kadar deşifre olmak da cabası. Hangi kadın bu kadar deşifre olmak ister hayatta. Sevgiline havalı havalı takılıp "Bloğumu okuma ama tamam mı?"diyebileceğin şirin bir hayat var mı? Adam senden tırsmaz mı? Bu karının kafası amma da karışık nasıl çocuk yapılır demez mi? Allahtan benim sevgilimin hoşuna gidiyor bu tip manyaklıklar da ben de önce fikirlerimi pembeleşinceye kadar kavurup bol baharatla size çakabiliyorum. Ben zehiri atıyorum vücuttan ama okuyanlara ne oluyor hiç bir bilgim yok. Zarar görenler, takılıp kalanlar, hayatları bok olanlar bana bir ince mesaj versinler.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

peki biz kadınların kafasını karıştıran da bizi yıkan adamlar değil mi? hatırlıyorum da bundan yılllaaarrr önce hiç te kafam karışık değildi valla..ama şimdi öyle mi gel gör çıfıt çarşısı..hangisi doğru nasıl davranmak lazım ben miyim hatalı o mu derken derkennn kafalar karışıo işte...bence kesin suçlu erkekler bu konuda...kesinlikle biz kadınlar en güzelinden MASUMUZ...o kadar:)