18 Eylül 2010 Cumartesi

botokslu kalpler

Kurtarılmış bölgelerin kalplerine sahipsek eğer acı çekmek bizim boynumuzun borcudur belkide... Biraz inanmak, biraz derinlik istiyorsak nerelere ve kimlere başvurmalıyız. Kafamızı omzuna yaslayabileceğimiz adam yoksa, hiç olmadıysa eğer, sadece koltuğun koluna mı dayandırmalıyız yaşam inancımızı. Bugün varmış gibi davranıp, yarın hiç olmamışçasına yok olan insanları biriktirip her birini kumbaramıza atıyorsak, bu bizim zavallı yatırım anlayışımız olarak kazanç hanemize mi yazılır?
Kalbimize botoks yaptırmalıyız belki de... Tepki verdikçe yaşlanan, kırışan bir kalbe kimin ihtiyacı olabilir ki? Hep genç kalmak hiç birşey hissetmeden, kıvrılmadan, zorlamadan yaşamayı gerektiriyor belki de.

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Kalp kırışmasıyla, kırılmasını birbirine karıştırmıyorsun umarım? Şayet ikincisiyse biliyorsun kırık kötüdür. Her seferinde yapıştırırsın ve o aslında olmayan adamların yardımıyla, o anlamsız iyileştirme gücü ile kaynamasını sağlasanda her seferinde kırılır. Her defasında başka bir yerinden...

Artık edilgen olmayı bırakmanın tam zamanıdır Begüm Ahu... Sen kır!!!

Sonra ne olacağını zamanı gelince anlatırım belki.

Begüm Ahu Ağlaç dedi ki...

Belki yaşım gelmiştir belki de bir anda olgunlaşmışımdır ama son zamanlarda gözüm açıldı. Sanki bir değnek beni dürttü diyelim hatta. Olup biteni en açık gördüğüm zamanlar sevgili adsız. Kendi değerimi görmemi sağladı yaşadıklarım. Dediğin gibi kırma zamanı geldi belki de... şu an kırışık hala. Kırılmasına çok da izin vermedim bugüne kadar. Defanslarım plastikti belki de:)))

Adsız dedi ki...

"Kırılmasına pek izin vermedim bugüne kadar"

:)

Külahımı koyayım oraya anlat. Yazılarında muhtemelen çok genç yaşta kalbi feci şekilde kırılmış birini görüyorum desem?

Begüm Ahu Ağlaç dedi ki...

Neden beni önemsiyorsun? tanımadığın bir blog yazarını...Hayatımda gizemden ve söylenmemiş şeylerden çok sıkıldığım bir dönem. Belki artık kendini tanıtmanın zamanı gelmiştir. Ve belki dediğin gibi artık edilgen olmayı bırakmalıyım.

Adsız dedi ki...

Belki inanmayacaksın ama internet daha Türkiye'de emeklemeye başladığı günlerden beri onun karşısındayım. Internet aslında nedir, insanlar üzerinde ne gibi etkiler yapar, nereye gitmekte gibi temel sorulara hem teknolojik, hem sosyolojik saatler süren cevaplar verebilirim.

Ve sana şunu söylemeliyim ki; sorduğun soru; "neden beni önemsiyorsun" sorusu, burada yaptığın şeyin amacını bilmediğini söylüyor bana.

Açık ve Net; bir kaç kere beni aksiyle itham etmiş olsan dahi... Bir beklenti içinde değilim.

Bir çoğumuz maskeler takmış, bize dayatılan hayatın içindeki rolü oynuyoruz. Kendimize sağlam bir çıkış kapısı bulamadığımız için, dayatılan düzenin içersinde ufak kısa devreler yaratıyoruz. Senin kısa devrende burası. Belki de sırf yazdıklarını okuduğum için seni etrafında ki bir çoklarından daha iyi tanımışımdır ne dersin?

Uzatmıyayım.

Ortada bir gizem yok. Ve sana söyleyemeyeceğim bir şey de yok.

Hepsi bu.

Begüm Ahu Ağlaç dedi ki...

O zaman beni gerçekten en iyi tanıyanlardan biri oldun. Ve bana gerçek eleştiri yapabilen tek kişisin. Seni ilk defa adsız olarak kabul edip, hayata devam edeceğim.
Yazdıkların beni zaman zaman kızdırsa da çoğu zaman da iyi geliyor:) teşekkürle...
internet devam ettikçe buralardayız o zaman...

Adsız dedi ki...

Sormak istediğin bir şey olursa; açık çek.

Hayatla ilgili herşeye cevap verebilirim. Ve eğer sen bir soruna doyurucu yanıt alamadığını düşünürsen terk-i diyar eylerim.

Bilgine.

Begüm Ahu Ağlaç dedi ki...

Cevaplar konusunda güvenebileceğim birilerinin olması hoş oldu... Yeni sorularla karşında olacağım o zaman:))

indigo days dedi ki...

şaşırıyorum sizin bu tanımdan birbirnizi anlama halinize. adsız hala begümahu'yu anlamaya çalışıyor ve derdine derman oluyor. Ben de sizi izliyorum. adsız iyi biri sanırım. begümahu'yu da zaten yazdıklarından tanıyoruz :)begümahu sanırım

indigo days dedi ki...

şaşırıyorum sizin bu tanımdan birbirnizi anlama halinize. adsız hala begümahu'yu anlamaya çalışıyor ve derdine derman oluyor. Ben de sizi izliyorum. adsız iyi biri sanırım. begümahu'yu da zaten yazdıklarından tanıyoruz :)begümahu sanırım

Begüm Ahu Ağlaç dedi ki...

sevgili indigo ben de adsızı uzun zaman deşifre etmeye çalıştım. Beni tanımayan birinin bu kadar doğru tespitler yapması beni şaşırtıyor ve hayranlık duyuyorum. Öte yandan en iyi tanıdığını zannettiğin ve senelerce yanyana oldukların seni yüzündeki doğum lekesini 6 sene sonra farkediyor:))) Demek ki tanımaya çalışmak önemli:)))

Adsız dedi ki...

Araya girmek istemem ama;

Bu bir yetenek sanırım :).

Bakıyor ve görüyorum... Yoksa özel bir çaba sözkonusu değil.