13 Haziran 2012 Çarşamba

Kitapsız...

"Kitapsızlık" diye bir sokak jargonu vardır hani. Hiç düşündünüz mü ne demek? Sözlüğe baktığınızda karşınıza 2 öneri gelir: Biri  dört kutsal kitaptan hiç birine inanmayan, diğeri de zalim, insafsız...
Bana bu iki öneri aynı kelime ardında doğru bir şey ifade etmiyor. Ben dört kutsal kitaba da inanmıyorum ama ne zalim ne de insafsızım. Eee nedir doğru önerme peki? Ben aranızda tek ayrık otu değilim ya arkadaş?
Bugüne dönelim. Tek kitaba inanan insanlar tarafından yönetiliyoruz. Topraklarımız yıllardır bu insanların istilasında. İnsafsızlık hat safhada. Zalimlik gırla gidiyor. O zaman bana Kitapsız demek kimin haddine düşmüş? Ben bilgiye inanırım. İlime inanırım. Gelişime ve ilerlemeye inanırım. Varsın cennet peşinde koşarken yalakalık yapmadığım için kitapsız olayım. Ben ne kitaplar okudum o kitapsızların haberi yoktu...

Hiç yorum yok: