27 Şubat 2009 Cuma

USB

Hani bilgisayarlarımızdan bilgi aktarma aparatı çıktı da hayatımızı kurtardı ya... Halk dilinde 'pipi' denen ama asıl adı USB olan. Şimdi ben diyorum ki Tanrı bu cinsel organlarımızı yaratırken biraz milenyum kafasına girseydi ve öyle tasarlasaydı bizleri hayatımız çok kolay olmaz mıydı?
Sevişiyorsun ve gelmişin geçmişin bütün bilgi karşıya yükleniyor. Sen rahat ben rahat. Haa tabii karşındaki insanı da yaşadıklarının ağırlığına göre seçiyorsun. Eğer sende 64 GB bilgi varsa ve karşı taraf 32 GB ise bu iş yürümez. Sendeki bilgiyi kaldırabilecek adam olmalı olacaksa. Önce burç sonra bellek durumunun sorulduğu ilişki ortamının özlemini duyuyorum...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Geldim , gördüm , kaldım sanırım.

Yenmek veya yenilmek için değil ama. Sadece okuduklarım hoşuma gitti. Çoğunlukla yani.

Ama bu kısa nottaki nicelikçi tavrı eleştirmeden de geçemiyeceğim. Veri sözkonusu olduğunda nitelik , her zaman nicelikten önemlidir. Tabi işlemciyle birlikte.

Bir miktar "boyutu değil işlevi" der gibi oldu ama eni konu USB'den ,birim zamanda aktarabileceği veri belli olan bir protokolden sözediyoruz. :)

Saygı ve Sevgilerimle.