20 Ağustos 2009 Perşembe

Bodrummatik

Her yaz uzaktan baktığım Bodrum'un göbeğine düştüm. Düştüğümle kalmadım burada bir yerleşik düzene girdim. İşte tespitlerin başladığı nokta. Bir şeyi uzaktan sevmekle içine girerek sevmek asla aynı değil. Her türlü sevgi var ama şekil şemal farklı. Dışarıdan sevdiğinde sadece beyaz ketenlerle görüyorsun, içine girdin mi pazardan alınmış pamuklu pijamaya da maruz kalıyorsun. Adamında, kadınında, şehrinde... hepsinde değişmeyen şey bu işte. Burada size düşen sevgiyi esnekleştirmek. "Ben ketenle seviyordum şimdi büyü bozuldu" derseniz yol gözüktü demektir. Matiklerinizden sıyrılın. Sadece on/off tuşuna dayalı bir hayatınız olmasın. Arada ileri sarın, kısa programa alın, tasarruflu programı deneyin. Mesai harcayın. Kısa program yerine uzunu seçin. Elektriği ve samimiyeti bol yaşayın kısıntıya gitmeyin...

Hiç yorum yok: