28 Mayıs 2011 Cumartesi

boşalmak

Bu sene benim eleme senem oldu sanki. Birçok insanı sildim telefon rehberimden hem de "Emin misin?" uyarısını dikkate almadan. Meziyet mi diyeceksiniz? Evet hem de büyük meziyetmiş. Yıllarca insanlara inanmayı seçtim. Çevremdeki insanlara yardım edebiliyorsam hiç düşünmedim açtım elimdeki olanakları.İnandım ve sevdim. Karşılık bekledim mi? Tabii ki zaman zaman bekledim. Ama bir tek şey gördüm ki, kimseye hak etmediği değeri sen veremezsin. Kendi vermiyorsa senin haddine düşmezmiş. Kendilerine yalandan dünyalar kurmuş birçok insanla beraber savrulup gitmek. Boş konuşmak, boş hissetmek, bomboş olmak... İşte tam olarak hayatımdan elediğim şey bu. İsimler sadece figüran.
Sildikçe boşaldım mı? Hayır tam tersine doldum, doluyorum her geçen gün daha da fazla...

Hiç yorum yok: