12 Mayıs 2011 Perşembe

T.E'den kiralık ülke

Sahibinden kiralık bir sürü tecrübem var. Bunları emlakçıya versem size bir de bedavadan tecrübe yaşatırdım lakin depozitoyla sizi perişan etmek derdindeyim. Edineceğiniz tecrübeler merkezi sisteme bağlı olup, bağımsızlığınızı ilan ederseniz kıçınızın açıkta kalıp üşüyeceğini garantilerim. Evet merkezi sistemin bedeli bir tık daha ağır olabilir ama size çobanlık yapacak kapıcı bu bedelin içinde. Bilirim sürülmeye, sürünmeye, bir cahilin size hizmet etmesine bayılıyorsunuz. Kat karşılığı kabul etmiyorum çünkü ben de kat kat var onlardan. Boyalı veririm. Kendi renginizi belli etmenize tahammülüm yok anlıyor musunuz? Asansörü Araplara sattığım için yürüyeceksiniz. İster Anadoludan başlayın ister Taksimden. Ailenizi getirmek isterseniz "Ananızı da alır gidersiniz" ...Ben sizi yalnızlaştırmak, bölmek ve yönetmek istiyorum çünkü. Diğer şartlarım neler mi? İnternet kullanmayacaksın bir kere, alkol görürsem anında teki veririm. Sigara içmek istiyorsan akrabaların sattığı mekanizmayı alacaksın sike sike. Yok almam diyorsan cezası günlük 62 TL. Grup kurarsan Silivriye gitmen an meselesine döner. Bana karşı bir hareketini görürsem seks kasetlerini çıkartır dağıtıveririm. Bütün bunlara "EVET" diyorsan BURASI senindir... Sen istedin ben yaptım... Daha ne istiyorsun???

Hiç yorum yok: