15 Mayıs 2011 Pazar

kader beni derler toplar mı?

Ne gariptr ki ellerin tutmak istese de kaderin tutmuyor o şeyi. Kader var mıdır? bence yoktur. Kader senin aklının ve yüreğinin sesini duyabiliyorsan eğer, izlediğin yoldur. Bugün başına gelen şeyi yok saymadan, hayatına yön verdiğin yerdir kader. Derlenip toplandığın yerdir aslında. Radikal mi? En babasındandır. Meşakkat dersen yine en azılısı onun içindedir. Göt ister kader yaratmak ve onun arkasında durmak yani. İşte tam da bundandır insanların eziyet çekmesi, ağlaşması. Bugünün getirilerine kulak tıkayıp, dünü yaşatmak çabasındandır kötü kaderi yaratan. Ağlaştıran, süründüren versiyon. Tam 37 senemi verdim bu hayata. Çok mu? Hiç birşey ama çok şey. Neden derseniz? Her gün, her saat didikledim ben olup biteni. Kah vazgeçtim, kah devam ettim. Ama hakkını vermediğimi kimse söyleyemez. Gitmedim bilinen yollardan. Sevemedim hemen herkesi. Para için satmadım ruhumu, hayatımı. Önemseyemedim her olup biteni. Sahiplenemedim hayatıma her girip çıkanı. Kızdılar bana. Kızdım kendime. Sonra bugün geldi. İyisi kötüsü boş. Adamın en güzelini sevdim. Kardeşimin değerini bildim. Anamın hakkını ödeyemez duruma düştüm. Bugün benden kıyağı yok. Ben bunu bilir bunu söylerim. Umarım bugünü burada noktalayıp, yarını geldiği gibi yaşar size de yaşatırım. Ben bir tek bunu öğrnedim...

Hiç yorum yok: