21 Mart 2009 Cumartesi

Fuck hava yolları



Ben küfür etmeye bayılırım. Sinirlendiğimde en ağız dolusundan bir küfür kadar beni rahatlatan birşey daha yok. Benim canımı yakan biri olursa basarım küfürü rahatlarım ama asla karşı tarafın canını yakmayı düşünmem. İntikamlarla doldurduğum bir çeyizim yok sırf bu yüzden. Bazılarına göre 'ayıp', 'terbiyesizce', 'haysiyeti hedef alan' bu sözler hayat kurtarır bilginize. Kimseyi öldürme noktasına gelmezsiniz içinizden attığınızda. Ama diyorsanız ki "Benim ağzıma yakışmaz", "Ben bir hanımefendiyim söyleyemem". O zaman yeni çıkan helikopterden eve bir tane edinin. Üzerinde "FUCK" yazan bu uzaktan kumandalı helikopter, kendini ifade edemeyenlerin yardımına uçuyor. Kavga mı ettiniz, karşı taraftan bir dakika izin isteyip, salın helikopterinizi ortalara. Sizin adınıza "fuck, fuck fuck fuck" diye uçuşsun küfür havalarda...

Hiç yorum yok: