26 Mart 2009 Perşembe

MarlboroMan

Yanılgılarımızın sonu gelmiyor. Ama benim gibi şanslı kullardansanız yamacınızda sizi doğru düşünmeye teşvik edebilecek bir kaç insan bulabilirsiniz. Bakış açısının çoklu yönlerine şükretmeyi de unutmamalı arada. Tüme varanlar, tümden gelenler, tümünü s..kenler her zaman olsun ki yanınızda her bir olaya çok yönden hakim olabilin. Ben örneğin detaylara takılan geneli bu uğurda kaçıran bir tip olduğumdan alternatif bakış açılarının büyük fanıyım. Örneğin bu quantum çıktığından beri içime düşen kurtla beraber yaşıyordum. Ne istediğimi evrene eksiksiz tanımlayamazsam ve başka birşey gelirse diye bir tribe giriyordum. Bu ruh haliyle ne kadar gerçekçi ve gönülden isteyebileceğim ortada. Tam da buna emin olmuşken bir arkadaşıma bu düşüncemi anlattım. Bana unutmayacağım bir örnek verdi: "Sen ne istediğini biliyor musun? Mesela evrenden Marlboro light istiyorsun. Ama önüne Muratti çıktığında kabul ediyorsun ve hayal kırıklığına uğruyorsun. Halbuki bekle ve Marlboro'yu düşlemeye devam et. Sen yanlış bir istekte bulunmuyorsun sadece yanlış karar veriyorsun. Hata evrende değil, sende. Muratti'nin tadına bak ve istediğin o değilse kabullenme!!!" ... İşte ben açıklama diye buna derim. Huzurunuzda evrenden bir özür dileyim. Bugüne kadar bana Muratti yolladığı için kendimi ve onu suçladım. İşte şimdi Marlboro light'a hazırım. Tanımı, tadı, şekli tam da bana uygun bir şeyi beklemeye değer. Geldiği zaman siz de keyfimden ne içtiğimi anlayacaksınız ve hep beraber bir 'Secret'i çözmenin keyfini yaşayacağız... Hadi bana şans dileyin süre başladı:))
Buradan bu basit ama hayat kurtaran öğüdü veren arkadaşıma da sonsuz sevgi...

Hiç yorum yok: