26 Mart 2010 Cuma

kalkan mevsimi

Bazen bir kısır döngünün içinde dönüp durduğumuzu düşünürüm. Hakaretlerimiz, sevgi göstergemiz, benzetmelerimiz hep aynı düzlemde gerçekleşir. Hayvanlar aleminin kahramanlarından çoğunlukla yararlanırız duygularımızı anlatmaya çalışırken. Hantal ve kaba birine "ayı" demek yeterlidir. Ya da güçlü kuvvetli birini "aslan"la özdeşleştiririz. Gizli kapaklı hinliklerin birinci adresi "yılan"dır. Ben bu literatürü biraz daha genişletmek ve döngünün dışına çıkmak taraftarıyım. Savunmaya geçen birine sinirlendiğimde "kalkan balığı" diye hakaret etmek istiyorum mesela.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Savunmaya geçen birine neden sinirlenesin ki?

Hem saldır hem sinirlen. üstüme iyilik sağlık.

Begüm Ahu Ağlaç dedi ki...

hahahah...Bak sana hemen profil çizim sen de sinirleniceksin:)
Öyle insanlar vardır ki ota boka savunmaya geçer haklıyken haksız duruma düşer ben kendini savunamayan adama sinirlerim hem de titrerim sinirden... Ama bu son cümlen sinirlerimi gevşetti gülmekten öldüm kimseye saldırmak istemiyorum:)
Beni tanıman için bir not: Ben en çok taksi şöförlerine saldırırım bu hayatta:)