21 Mart 2010 Pazar

kuğu

Güçlü kadınların sabah boş bir eve uyandıkları zamanki zayıflığıyla karşılaştınız mı hiç? Çaresizliklerinin göz aklarına düşürdüğü gölgeleri görünce içinize mürdüm rengi bir hüzün yerleşti mi? Sonra bilincinizi kapatıp kendi kaderinize müdahale etmek istediniz mi peki?
Bir kadın için yazılmış en acımasız senaryo dişiliğini yaşayamadığı senaryodur. Başı taçlandırılmış bir gururla yürüdüğü sokaklar evin yolunu gösterdiği anda yer çekimine karşı koyamayan boynu onun en güzel tarafı değildir artık...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

çok ama çok başarılı....sadece düşündüm şimdi nereye kadar die..ve dedim ki allahtan yaşadığımız bu anlar kısa sürüyor..

Begüm Ahu Ağlaç dedi ki...

annemi gördüm senem ve onun gözündekileri beni çok acıttı. umarım herkes gözündeki parlaklığı kaybetmiycek bişiler yaşayabilir ya da o anların değerini bilebilir